Zákaznické karty

Overte si výšku zľavy:                                   overenie klientskej karty
Prajete si zmeniť údaje na Vašej karte?   zmena údajov

 

 

 

Náš sofistikovaný systém sám eviduje počet zájazdov, ktoré zákazník absolvoval a automaticky ponúkne zľavu, na ktorú má zákazník v danom období nárok. Karty sú vydávané cestujúcim vo veku nad 18 rokov. Číslo vašej zákazníckej karty, prosím, uvádzajte pri každom nákupe zájazdu, aby mohol byť tento zájazd načítaný na váš účet a mohla vám byť následne poskytnutá zodpovedajúca zľava na ďalšie zájazdy.

Cestovná kancelária Kartago tours prináša svojim zákazníkom unikátny systém zákazníckych kariet

 Čo vám naša zákaznícka karta prinesie?

- Finančný BONUS

  • Ak pri objednaní zájazdu predložíte platnú zákaznícku kartu  a  pri podpise zmluvy o obstaraní zájazdu uvediete jej číslo, budú vám v našej databáze v závislosti od výšky utratenej čiastky pripísané body, ktoré vám na konci roka premeníme na finančný bonus.
  • Na vašu zákaznícku kartu vám budú za každé 4 € hodnoty zakúpeného zájazdu (do tejto čiastky nie sú započítané servisné poplatky, vízové poplatky a poistenie) pripísané 2 body.
  • Ak na vašom konte dosiahnete minimálne 75 bodov, zmeníme každý pripísaný bod za 0,04 €. Na konto sa budú započítavať body za realizované zájazdy v uplynulom mesiaci vždy prvý pracovný deň nasledujúceho mesiaca.
  • Stav svojho zákazníckeho konta si môžete pravidelne kontrolovať na www.kartago.sk po uvedení čísla vašej karty.
  • Bonus je možné kombinovať so zľavou za včasný nákup, so zľavou stáleho zákazníka, alebo s ponukou „dieťa zadarmo“. Môže byť započítaný aj pri zakúpení zájazdu zo špeciálnej ponuky a last minute. Bonus nie je možné uplatniť pri zakúpení zájazdu z ponuky super last minute a ultra last minute. V prípade zrušenia zájazdu, pri ktorom sa finančný bonus uplatnil, tento bonus prepadá a nie je možné ho znovu využiť.
  • Finančný bonus je viazaný na držiteľa  zákazníckej karty a nedá sa previesť na inú osobu.
  • Finančný bonus sa nedá spätne doplňovať.
  • Body staršie ako 2 roky sú automaticky vymazané.

 Nemáte ešte našu novú zákaznícku kartu? Tu je uvedený postup, ako ju môžete získať:

- Ak s nami cestujete prvýkrát:

  • Objednávatelia zájazdov, ktorí prostredníctvom našej cestovnej kancelárie absolvujú zájazd, dostanú automaticky e-mailom na adresu uvedenú v Zmluve o obstaraní zájazdu zákaznícku kartu. Karta bude odoslaná do 30 dní po návrate z vašej dovolenky. Spolucestujúce osoby môžu požiadať o svoju zákaznícku kartu prostredníctvom formulára na našej internetovej stránke.

- Cestovali ste s našou CK (max. 5 rokov dozadu) a nemáte našu novú zákaznícku kartu?

  • O svoju zákaznícku kartu požiadajte prostredníctvom formulára na našej internetovej stránke. 

žiadosť o novú kartu

 

  • V žiadosti o novú kartu je nutné uviesť rezervačné čísla zájazdov, ktoré zákazník prostredníctvom našej cestovnej kancelárie absolvoval. Po odoslaní formuláru je zákazníkovi pridelené nové číslo karty, ktoré bude najneskôr nasledujúci pracovný deň autorizované našim oddelením starostlivosti o zákazníkov.
  • Prevedenie autorizácie si klienti môžu overiť na našej webovej stránke v sekcii „overenie klientskej karty“ po zadaní čísla karty. V tomto okamihu už môžu klienti využívať všetky zľavy vyplývajúce z držania tejto karty. Samotná karta mu bude zaslaná na adresu, ktorú klient uviedol v žiadosti o vydanie karty, a to do cca 30 dní.

overenie klientskej karty

 

Upozorňujeme na skutočnosť, že neevidujeme osobné dáta zákazníkov cestujúcich pred dátumom 1. 10. 2007, nie je teda možné vyhľadávať nároky na zľavy podľa mena zákazníka, ale iba podľa rezervačných čísiel zájazdov.

- Ste už držiteľom novej zákazníckej karty a prajete si urobiť zmenu údajov na karte?

  • Ak ste už držiteľom nového typu zákazníckej karty s vaším menom a unikátnym číslom (vydané po 1. 8. 2008) a v čase od jej prijatia prišlo ku zmene niektorého z uvedených údajov (napr. zmena priezviska, adresy, atď.), požiadajte, prosím, prostredníctvom formulára na našej internetovej stránke o zmenu údajov. Vo svojej žiadosti vyplňte políčko, ktoré chcete zmeniť alebo využite políčko „poznámka k žiadosti“ na špecifikáciu vašej žiadosti. Opravené údaje sa automaticky načítajú do nášho systému.

 zmena údajov   

- Overenie výšky zľavy načítanej na karte a zistenie načítaných rezervačných čísiel

  • Ak zadáte číslo vašej zákazníckej karty vo formulári na www.kartago.sk, zobrazí sa vám aktuálna výška zľavy a všetky načítané rezervačné čísla, ktoré je napr. možné použiť na vystavenie karty pre vaše spolucestujúce osoby. Označenie „univerzálne číslo“ sa zobrazí v prípade, ak bolo rezervačné číslo doplnené pracovníkom CK (napr. v prípade, keď nepoznáte pôvodné rezervačné čísla, ale doložíte nám starú zákaznícku kartu). Pokiaľ si prajete zvýšiť vašu zľavu a doplniť ďalšie rezervačné čísla na vašej karte, toto je možné prostredníctvom formulára na našej www stránke, ktorý po zadaní údajov zobrazí možnosť overenia zákazníckej karty. Táto zmena prebehne online v našom systéme, karta vám zostane rovnaká. 

Pokiaľ máte nejaké otázky alebo nejasnosti ohľadom našich nových zákazníckych kariet, kontaktujte nás.

  • Telefón.: 02/ 57 20 57 20
  • Email: karty@kartago.sk
Info o KARTAGO tours

POISTENIE PRE PRÍPAD ÚPADKU CESTOVNEJ KANCELÁRIE

URGENTNÝ DOPREDAJ

  • Rozšírili sme pre Vás online službu o urgentný dopredaj zájazdov. Túto službu ponúkame ako prví na Slovensku! Umožňujeme vám nákup zájazdu aj po 18:00 hodine až do 20:30 hodiny a to každý deň (aj počas víkendov a štátnych sviatkov), ak odlet Vášho lietadla je nasledujúci deň do 12:00 hodiny. Novou službou vychádzame v ústrety všetkým, ktorí môžu odcestovať na poslednú chvíľu, alebo čakajú na tie najvýhodnejšie cenové ponuky.
  • Viac informácií na našom call centre: 02 / 5720 5720
 
PONUKA LAST MINUTE e-mailom
Prečo cestovať s KARTAGO TOURS?
1. sme poistení proti úpadku
2. sme na slovenskom trhu už 20 rokov
3. predáváme zájazdy on-line
ďalšie výhody
 
 
 

Telefonické rezervácie a informácie o zájazdoch

Copyright a-net.cz © 2013